Rólam

Zdravo! Dasha vagyok, bichon a poil frise kislány.

Az anyukám évekig keresett engem, és három éven keresztül győzködte az apukámat, hogy én úgy kellek nekik, mint egy falat kenyér. Apukám nem repesve, de beleegyezett, hogy beköltözzek hozzájuk. Közéjük.

Az apukám motoros, az anyukám punk. Ebből kifolyólag meglehetősen eltérő életet élünk, mint a nagy átlag. De én azért is örülök ennek, mert az átlag az unalmas, és én is egy egyéniség vagyok! Tehát pont jó helyre születtem.

Bő két évig élvezhettük a mi kis triónkat - kirándulásokkal, kiállításokkal, pogóval, motorokkal, amikor 2016 januárjában megérkezett hozzánk Korina. Egy kicsit kényes, olyan királylányos - szóval kissé kilóg a sorból, mert fél a motoroktól, és még pogózni sem tud normálisan... De azért szeretjük!

A blogot én írom - anyukám a beosztottam, ő gépel, és szerkeszti a képeket, videókat. A blogban külön menüpontban olvashattok a kiállításokról, és a többiekről. 

A kennelünk neve: Sweet Punk's, mert a punkok egyéniségek, és a punk egy életérzés! Hallgassatok punk  zenét! :)

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://dasha.blog.hu/api/trackback/id/tr618701548

Zdravo!

Zdravo! Dasha vagyok, bichon a poil frise kislány. Az apukám motoros, az anyukám punk. Én meg motoros-punk lettem. Így éltünk szépen hármasban, De 2016 januárjában megérkezett hozzánk Korina, Ő egy királylány, úgyhogy kissé kilóg a sorból, de azért szeretjük! Idén már Kicsi Pötty is velünk bandázik. 2019 októberében pedig Marlenkával bővültünk. A blogban a családunkról, és a Sweet Punk's kennelünk eseményeiről olvashattok.

Facebook-on is keringek

Ide írhatsz!

info@bichonfrise.hu

Top 5

Az adatoknak a védelme

Az adataimat (azt nem tudom mi) úgy lehet megvédeni, hogy ezt ide kiírom:

A blogban megjelent írásokat és fényképeket a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény értelmében az engedélyem (vagy Anyukám engedélye) nélkül máshol közzétenni tilos. Kivéve, ha az írásom néhány sorát feltüntetve a folytatáshoz a blogomra kattintva jut el az Olvasó. - Húúh, ez elég hivatalos - olyan, mint a szigorú ellenőr :o -,  viszont most megvédtük!

Archívum

süti beállítások módosítása